Tuesday, March 1, 2011

entry untuk sek-sek sengkong yg tengah LI & sape-sape yg terase... :P

Allo... (^_^)???

korang-korang yang kerja kat dalam opis... ak ade tipz sihat... 
biasanyer kalu dalam opis, korang-korang duduk jer memanjang kan?.. mesti kebas punggung... hehehe... siap air-cond depan muka lagi... perghh... gigil~~~..... (~.~)???...

pintu ak pinjam ngan uncle google... :)
so, kalu ade orang tekan loceng.. i mean, ada visitor or ade orang nak masuk opis... ape kate korang volunteer gi bukakkan pintu... (^_^)??.. buley la jalan-jalan sikit... exercise kaki... kn kn kn... 


erm.. tepon opis ak bukan cm gini... haha..

then, lagi satu... kalu ade in-coming call... korang volunteer lah gi jawab phone-call tu.. hehe.. exercise mulut & suara... sebab dlm opis... tak bercakap sangt.. konon-konon kusyhuk buat keja... plus... exercise kaki jugak.. hehee....

pandai atok ni berlakon sakit...
dua tips untuk harini... giler berkesan untuk hilangkn ngantuk... plus.. bule elak sakit pinggang sebab terlebey duduk... hehe.. ak da cuba.. pastu.. da mula rasa seronok... gi tekan 'exit' bukak pintu & jawab phone-call.... hohohohoho

sesuai tak utk 'utamakan kesihatan'??.. :P

p/s:... (^_^) ... rambling edisi march... harini 2nd march... beday aqela amer nordin... sape?.. member ak lah.. hohoh.. nak kenal?.. sila kelik kat nama die.. :D

6 comments:

  1. tlg buat air tuk aku haus laaa...tu stu exercise gak tuu....takyah susah2 nescafe o ais ckp dh

    ReplyDelete
  2. ak da penat exercise... ko plak gi exercise... (^o^) ... hohoho

    ReplyDelete
  3. tips buka pintu, memang sy skmo kna buka pintu sbb dkat je ngn pintu sob2

    tips incoming call, x yah apply sbb ktorg mmg bising kt opiz :p

    tips dr sy. g kco org or tgk org len wt kje smbil glak2 :p

    ReplyDelete
  4. hahaaa... haziqah..tips yg ke-3 paling best...wakakaa (^_^)???

    ReplyDelete
  5. azimah, malangnya tips kau tak berkesan untuk aku la. 1st air cond ada kat belakang aku, jauh pula. aku selalu rasa panas. tak rasa sejuk. 2nd klau ada tekan loceng, aku buat bodoh je. sebab yang selalu masuk opis aku org yg dah biasa masuk. klau yang tak biasa pon, ada yg tolong buka iaitu akauntan tempat aku. 3rd klau ada call aku tak dengar. aku pakai headphone. bos panggil pun tak dengar walaupun tempat aku dgn bos dekat je

    ReplyDelete
  6. faris:.. ko bg komen ker ko buat summary kt blog ak nih?... hahaa...

    ReplyDelete